Randirokkant

Randirokkant

Bemutatkozás

2023. március 01. - Jamina

Sziasztok. Ez itt egy blog lesz első randikról, amik utolsók is egyben. Hogy miért vagyok egyedül? Azt hiszem elkottáztam ezt a részét az életnek, hazavittem hosszú távra egymás után két nehéz esetet, küzdöttem velük, kitartóan, aztán későn kapcsoltam, hogy menthetetlen a történet, az idő pedig eljárt felettem. Most itt állok a negyvenvalahány évesen és már látom, hogy bolhás kutyákat vittem haza nemes férfi helyett. Tanuljatok az én történeteimből lányok,  és ne vigyetek haza mindenféle faragatlan életformát, ne jusson a gyökereknek  nő, ne küzdjetek menthetetlen alakokkal. Talán akkor, ha ezek a férfiak nem jutnak úton-útfélen kevés energiával nőhöz, akkor lesz újra becsülete a nőknek. 

Sírva tudnék nevetni olykor, tegyétek velem ti is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://randirokkant.blog.hu/api/trackback/id/tr6318061536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weirdo 2023.03.04. 09:07:07

Elolvastam ezt a kettő posztot. Teljesen igazad van, valszeg ők ketten most írják ugyanezt rólad. Ilyen az élet, nem neten keresünk párt.

Jamina · http://club.csajokamotoron.hu/tag/yama750/ 2023.03.04. 12:03:58

Szívesen elolvasnám, hogy mi lássam mi van azokban a koponyákban...
süti beállítások módosítása